loading...
همه چی موجوده
یلدا بازدید : 28 شنبه 12 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت 


قیمت : 3259000 تومان


برند : Samsung


خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت 


قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت


 


نقد و بررسی تخصصی

گوشی‎های سامسونگ سری Galaxy A  امسال به صورت متنوع‎تری وارد بازار شدند. شرکت سامسونگ، تا به امروز گوشی‏های گلکسی A10، A20، A30، A40، A50، A70 و A80 را معرفی کرده است که روی صفحه‎های AMOLED جدید و قابلیت‎های دوربین تمرکز داشته است.  گلکسی A50 در هر دو زمینه چیزهای زیادی را برای نمایش دارد.

Samsung Galaxy A

گوشی‎های سری A شرکت سامسونگ از گوشی‎های میان‎رده این شرکت هستند. اولین گوشی تولید شده این سری گوشی‎های موبایل سامسونگ، Galaxy Alpha بود که در سال 2014 روانه بازار شد. پس از آن اولین نسل گوشی‎های موبایل A3 و A5 در دسامبر سال 2014 معرفی شدند. گوشی‌های موبایل سری A سامسونگ، ویژگی‌های خاص و تجملاتی گوشی‌های سری S را ندارند. این سری از گوشی‌های سامسونگ را می‌توان رقبای اصلی برای محصولات مقرون‌به‌صرفه شرکت‌هایی مانند هوآوی و شیائومی دانست. شرکت سامسونگ با ساخت گوشی موبایل مدل A50 بار دیگر سعی کرده است تا سهم بازار خود را در گوشی‎های میان رده حفظ کند.

طراحی

گوشی‎های سری A به داشتن قاب‎های فلزی، ضد آب بودن و صفحه نمایش‎های با کیفیت معروف هستنند. البته در گوشی A50 از ویژگی ضد آب بودن صرف نظر شده است. گلکسی A50 با صفحه نمایش 6.4 اینچی، بریدگی‎های منحنی شکل و حاشیه بسیار کم از لبه‎ها، چیزی از طراحی پرچمداران سامسونگ کم ندارد. لبه‎های گلکسی A50 به صورت کاملا گرد طراحی شده است و به دلیل U شکل بودن بالای نمایشگر، نام Infinty-U برای آن انتخاب شده است. ضخامت گلکسی A50  تنها 7.7 میلی‎متر است . در قسمت پایین گوشی وروددی هدفون 3.5 میلی‎متری و درگاه پورت USB-C قرار گرفته است. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. بافت زیبای پشت گوشی، بازتابی رنگین‌کمان شکلی ایجاد می‌کند؛ البته در مقایسه با قاب S10، اثر انگشت بیشتری را به خود جذب می‎کند.

ساختار پلاستیکی قاب پشتی Galaxy A50 باعث نازک‎تر شدن بدنه و همچنین سبک‎تر شدن این محصول نسبت به پرچمدارانی مانند S10 شده است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد در گلکسی A50 بسیار زیبا و بلند به نظر می‎رسد. این پنل در کمتر گوشی در این گستره قیمتی دیده می‎شود. فاصله صفحه نمایش تا لبه‎های گوشی بسیار کم است به طوری که نسبت صفحه نمایش به بدنه برای گلکسی A50 چیزی در حدود 91.6 درصد است. علاوه‎بر این سامسونگ از فناوری‌های جدید هم در نمایشگر A50 استفاده کرده است تا حتی اگر شده، این نمایشگر بزرگ و جذاب در اولین نگاه خریداران را جذب کند.

دوربین

در قاب پشتی این گوشی سه لنز دوربین قرار گرفته است. دوربین Galaxy A50 در نور کافی عملکرد بسیار مطلوبی دارند و رنگ های طبیعی با جزئیات فراوان را برای کاربر به همراه دارند اما در نور کم عملکرد آن پایین‎تر از حد انتظار است. استفاده از سنسور عمق برای عکاسی‎های پرتره کاربرد دارد که باعث می‎شود تصویر پشت سوژه محو  (Bukeh)به نظر برسد؛ چیزی که سامسونگ آن را Live Focus می‎نامد. همچنین دوربین این گوشی می‎تواند مناظر مختلف را تشخیص دهد و تصاویر را متناسب با آن‏ها بهبود دهد.

دوربین Galaxy A50 فاقد لرزشگیر است ؛ به این ترتیب برای عکاسی بهتر است در حالتی کاملا ثابت قرار داشت باشید.

سامسونگ قابلیت AR Emoji را به دوربین A50 اضافه کرده است؛ با استفاده از این قابلیت می‎توانید یک ایموجی دلخواه را انتخاب نمایید و از تغییرات چهره خود، یک انیمیشن دیجیتالی بسازید.

تشخیص چهره

سامسونگ پا را کمی فراتر گذاشته و علاوه بر حسگر اثرانگشت برای گوشی جدید میان‌رده‌اش، فناوری تشخیص چهره هم درنظر گرفته است. با استفاده از قابلیت تشخیص چهره اکنون می‌توانید صرفاً با نگه داشتن تلفن مقابل صورتتان، به‌سرعت قفل آن را باز کنید. با استفاده از این فناوری می‎توانید مطمئن شوید داده‌های شخصی‌تان در دست افراد دیگر قرار نمی‌گیرد.

سخت افزار

تراشه Exynos 9610 به کار گرفته شده در گلکسی A50 چیزی نییست که در دستگاه‎های زیادی دیده شود و در بیشتر دستگاه‎های سامسونگ ازQualcomm Snapdragon استفاده می‎شود. اکسینوس 9610 در حقیقت از سیستم‎های میان‎رده‎ای است که آنرا با  پردازنده Snapdragon 670 گوشی پیسکل 3a مقایسه می‎کنند. این تراشه‌ی میان‌رده برای نخستین بار در گلکسی A50 به کار گرفته و در ساخت آن فرایند ساخت ۱۰ نانومتری استفاده شده است.

پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای همراه 4 گیگابایت رم، همه‌ی برنامه‌ها و بازی‌های موجود در فروشگاه را به‌راحتی اجرا می‌کند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی بهره‎گیری از 128 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت‌حافظه‌ی جانبی تا حجم 1 ترابایت، امکان اتصال به شبکه‌های 4G، رادیو، NFC، امکان استفاده Wi-Fi 802.11 b/g/n و همچنین بلوتوث نسخه‌ی 5 که به لطف تراشه‌ی جدید سامسونگ فراهم شده است؛ اشاره کرد. از سایر مواردی که می‌توان به آن به‌عنوان نقطه‌ی عطف در این گوشی اشاره کرد، استفاده از USB Type-C در A50 است که به این گوشی قابلیت شارژ و انتقال داده سریع‌تر را می‌دهد.

نگاه کلی

این روزها گوشی‌های میان‌رده آن‌قدر پیشرفته شده‌اند که با پرچم‌داران فاصله زیادی ندارند؛ نمایشگری که تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده، سخت‌افزاری مطلوب و استفاده از باتری با ظرفیت بالا از ویژگی‎های قابل توجه A50 است. از جمله ایراداتی که بر این گوشی وارد است، عملکرد این گوشی در عکاسی در شب است. ضمن اینکه ویژگی ضد آب بودن از این گوشی حذف شده است. به طور کلی موبایل گلکسی A50  سامسونگ، محصولی مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آید که خرید آن برای آن دسته از کاربران توجیه بیشتری دارد که می‌خواهند یکی از گوشی‌های بالا رده برند سامسونگ را داشته باشند اما نمی‌خواهند برای آن هزینه‌ای گزاف بپردازند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


سامسونگ سال 2019 را با متنوع کردن هرچند بیشتر سری گوشی‌های A خود آغاز کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. در این میان به نظر می‌رسد گوشی «Galaxy A50» حرف‌های زیادی در هر دوی این زمینه‌ها داشته باشد. گوشی موبایل Galaxy A50 با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی  شده است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.4 اینچ با رزولوشن FullHD+  است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 403 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ Corning Gorilla Glass است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند. تراشه‌ی این محصول، Exynos 9610  از تراشه‌های 10 نانومتری سامسونگ است که به همراه  4 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه یکی از قوی‌ترین تراشه‌های موجود در حال حاضر است و برای انجام بازی‌های سنگین و بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملا مناسب است و کم نمی‌آورد. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G72 MP3 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است. این گوشی در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید. دوربین اصلی  A50 سنسور 25مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. دو سنسور 8  و 5 مگاپیکسلی دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A50 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 25مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با قابلیت‌های نزدیک به یک بالارده خوش‌ساخت را روانه بازار کند.


 



تصاویر بیشتر


 



گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت


 


 



















گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...









رتبه: ۴٫۱ - ‏۲٬۲۲۰ مرورخرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ از فروشگاه آنلاین ...







Samsung Galaxy A50-4/128GB فروشندگان و قیمت گوشی ...









رتبه: ۴٫۳ - ‏۲۶۰ رأی - ‏‎ریال ۲۸٬۹۹۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۹٬۰۰۰٬۰۰۰سامسونگ گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ... گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت - ظرفیت 128 گیگابایت - رم 4 ...







Samsung Galaxy A50 -6/128GB فروشندگان و قیمت گوشی ...









رتبه: ۴٫۷ - ‏۹۳ رأی - ‏‎ریال ۳۲٬۴۶۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳۹٬۰۰۰٬۰۰۰گزارش. 3,246,000 تومان. Samsung Galaxy A50 128GB Dual SIM SM-A505F 18 ماه گارانتی ... سامسونگ Galaxy A50 دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت.







لیست قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A50 | ظرفیت ۱۲۸ ... - ترب








‎ریال ۲۹٬۲۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۲٬۶۰۰٬۰۰۰
گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت با 4 گیگابایت رم و ظرفیت 128 گیگابایت | Samsung Galaxy A50 Dual Sim 4GB Ram 128GB ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت- با گارانتی پویا همراه آرمان + کد ... Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB RAM 4 Mobile Phone







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 دو سیم کارت ظرفیت ...







گوشی سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت دارای ظرفیت 128 گیگابایت، سیستم ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 SM-A520F/DS دو سیم کارت ظرفیت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







قیمت و خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت (فروشگاه موبایل مشهدی) به همراه مشخصات و ...








گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت - ظرفیت ...









رتبه: ۴٫۱ - ‏۲۱۶ مرورگوشی موبايل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت - ظرفیت 128 گیگابایت - رم 4 ... محافظ صفحه نمایش شیشه ای تمام چسب سامسونگ Galaxy A50 مدل Full Glue Glass.







مشخصات، خرید و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A50 دوسیم ...








رتبه: ۳٫۹ - ‏۵۲۶ مرور - ‏‎IRT ۳٬۲۰۹٬۰۰۰٫۰۰ تا ‎IRT ۳٬۳۰۹٬۰۰۰٫۰۰ - ‏موجود در انبارSamsung Galaxy A50 SM-A505F Dual SIM 128GB. گوشی سامسونگ گلکسی A50 دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت. گوشی ... ۴ گیگابایت. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی ... GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only). شبکه 3G ... کوچه ارک بازار موبایل یه فروشگاه بزرگ بود سایمان نوشته بود







قیمت خرید و فروش گوشی موبايل سامسونگ-Samsung Galaxy A50







گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت - ظرفیت 128 گیگابایت - رم 4 ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ...








قیمت گوشی گلکسی A50 سامسونگ – Samsung Galaxy A50 ...









رتبه: ۸۱۰ - ‏۱۷۶ رأیخرید اینترنتی. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت با رنگ white · 3,149,000 تومان. خرید اینترنتی.







گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy a50 sm-a505f/ds دو سیم ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورگوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ... حافظه داخلی:128 گیگابایت; شبکه های ارتباطی:2G 3G 4G; حس‌گرها:قطب‌نما ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F دو سیم ...







خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت | با بهترین قیمت در دیجی‌همکار | با گارانتی اصلی و ارسال ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 ظرفیت 128 ...









رتبه: ۴٫۷ - ‏۷۷ مرور - ‏‎IRT ۳٬۲۷۰٬۰۰۰٫۰۰ تا ‎IRT ۳٬۳۵۰٬۰۰۰٫۰۰ - ‏موجود در انبارگوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت. 3,270,000 ... سیم کارت. دو سیم کارت ( به صورت همزمان فعال ، از نوع نانو سیم ) ... 128 گیگابایت.


سیم کارت‏: ‏دو سیم کارت (به صورت همزمان فعال ، از ...

ابعاد‏: ‏طول: 158.5 / عرض: 74.5 / قطر: 7.7 میلی متر








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS ...








‎IRT ۳٬۳۵۰٬۰۰۰٫۰۰ تا ‎IRT ۳٬۴۲۰٬۰۰۰٫۰۰ - ‏موجود در انبار
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت دو سیم‌کارت ... دسته: شگفت انگیز, گوشی موبایل برچسب: سامسونگ ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M10s ظرفیت ۳۲ گیگابایت دو سیم‌کارت ... حافظه; حافظه داخلی 128 گيگابايت; مقدار RAM 4 گيگابايت; پشتيبانی از کارت حافظه جانبی microSD ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...






گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت سفید یک مدل پرفروش از سری گوشی های شرکت سامسونگ است. این گوشی ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت حافظه رم 6 گیگابایت. Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشي موبايل سامسونگ مدل گلکسی A50 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی سامسونگ Galaxy A50 میان رده جدید سامسونگ در سال 2019 است که با قابلیت ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایتSamsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone.








Samsung Galaxy A50 Duos with 4GB RAM - SM-A505F/DS ...







مشخصات فنی -گوشی Samsung Galaxy A50 Duos with 4GB RAM را بررسی و مقایسه کنید ... سامسونگ گلکسی آ 70 - دو سیم کارت با 6 گیگابایت حافظه رم - 128 گیگابایت ... ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 46 میلی‌‌متری مدل SM-R800 ... گوشی‌ های Galaxy A50 و Galaxy A30 سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلون 2019 معرفی ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM با ظرفیت 128 ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت - 1-980508003 - تلفن و موبایل - گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20 ...








Samsung Galaxy A50 SM-A505F-DS Dual SIM 128GB ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F-DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت رم ۴- Samsung Galaxy A50 SM-A505F-DS Dual SIM 128GB Mobile ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت. Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone ... گوشی موبایل Galaxy A50 با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر زیبایی ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 9 دو سیم‌کارت ...






گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 9 دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت ... شناسه محصول: pdp-244 دسته: سامسونگ برچسب: Galaxy Note 9, Samsung, سامسونگ ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 ...








سامسونگ - فروشگاه اقساطی کالا







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 ... سامسونگ مدل Galaxy A70 SM-A705FN/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM A505F/DS دو سیم ...







جدیدترین مدل های گوشی موبایل با بهترین قیمت , خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت ,








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. 3,439,000 تومان. شما می توانید با پرداخت ۳۰ درصد از کل مبلغ ، الباقی را ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایتSamsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ... حافظه داخلی : 128 گیگابایت; شبکه های ارتباطی : 4G; حس‌گرها : اثرانگشت زیر صفحه ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







حافظه داخلی: 128 گیگابایت شبکه های ارتباطی: 4G حس‌گرها: اثرانگشت زیر صفحه ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 دو سیم‌ کارت ظرفیت ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone. آبی سفید.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت. 4,100,000 ... باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت








قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A70 SM ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A70 SM-A705FN/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت - - - گوشی سامسونگ گلکسی A70 از سبک طراحی دیگر گوشی های سری ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. 3,700,000 تومان 4,100,000 تومان. فروشنده : یوک بازار. وضعیت: موجود.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







سامسونگ مدل Galaxy A50 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی قابلیت پشتیبانی از دو ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ...








بایگانی‌های Galaxy A50 دو سیمکارت - تخفیفه







... آخرین, مرتب‌سازی بر اساس ارزانترین, مرتب‌سازی بر اساس گرانترین. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S10e SM-G970F/DS دو ...






گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S10e SM-G970F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت. برند: سامسونگ. ۹,۶۵۰,۰۰۰ تومان. وضعیت: موجود. ویژگی های محصول.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. تولید کننده سامسونگ. دفعات بازدید: بررسی; نوشتن نظر. 3450000 ...








موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 دو سیم کارت - فروشگاه ...







گوشی موبایل A50 ظرفیت 128 گیگابایت رم 4 ریجستر شده با گارانتی 18ماهه. ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ...








گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A50 دو سیم کارت - ...








‎IRT ۳٬۲۱۰٬۰۰۰٫۰۰ تا ‎IRT ۳٬۳۰۰٬۰۰۰٫۰۰ - ‏موجود در انبار
گوشی سامسونگ سری A50 دو سیم کارت با ظرفیت رم 64 گیگابایت می باشد از سال 2019 سامسونگ تلاش خود را در ... گوشی سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS.







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A50، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...






گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS - ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS - ظرفیت 128گیگابایت Samsung Galaxy A50 ... گوشی موبایل نوکیا مدل (2017) 3310 دو سیم کارت... ۵۰۰,۰۰۰ ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







حافظه داخلی:128 گیگابایت شبکه های ارتباطی:4G حس‌گرها:اثرانگشت زیر صفحه ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY A40 SM-A405FN/DS دو ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY A40 SM-A405FN/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ... Samsung Galaxy A40 SM-A405FN/DS Dual Sim 64GB Mobile Phone ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت ۳ ...








گوشی سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ...









رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأیگوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت سامسونگ سال 2019 را با متنوع کردن هرچند بیشتر سری گوشی‌های A خود ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ... مشخصات فنی موبایل, حافظه داخلی 128 گیگابایت / مقدار RAM 6 گیگابایت / پشتیبانی از کارت ... پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت / قابلیت شارژ سریع با توان 15 وات ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 دوسیم کارت با ...







خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 دوسیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت و قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ از فروشگاه آنلاین سی تی مهر.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت. افزودن به ... گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone 4 ZE554KL... ناموجود.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M10 SM-M105F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32. کد کالا: 1571058239. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M10 SM-M105F/DS دو ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. Samsung Galaxy A50 SM-A505F DS Dual SIM 128GB Mobile Phone.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







حافظه موبایل. حافظه داخلی, 128 گیگابایت. مقدار RAM, 4 گیگابایت. حداکثر ظرفیت کارت حافظه, 1 ترابایت. مشخصات کلی موبایل. ابعاد, 7.7 × 74.7 × 158.5 ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS ظرفیت 128 گیگابایت رم 4 ... اینچ و بزرگتر; ویژگی‌های خاص:مناسب عکاسی سلفی; تعداد سیم کارت:دو ...








تست سامانه ---- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ... در این میان به نظر می‌رسد گوشی «Galaxy A50» حرف‌های زیادی در هر دوی این زمینه‌ها داشته ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت ... تبلت اپل مدل iPad 9.7 inch (2017) WiFi ظرفيت 128 گيگابايت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







حافظه داخلی: 128 گیگابایت شبکه های ارتباطی: 2G 3G 4G حس‌گرها: قطب‌نما (Compass) ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ...








سامسونگ Galaxy A50 دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت ...







سامسونگ Galaxy A50 دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. قیمت : ... نقد و بررسی اجمالیSamsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone ... GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – سیم کارت 1 & سیم کارت 2 (فقط مدل دو سیم کارت).








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ... گوشی موبایل Galaxy A50 با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A70 SM-A705FN/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 دو سیم کارت ظرفیت ...









رتبه: ۴٫۴ - ‏۵ مرورگوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رام 4 گیگابایت ویتنام. Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







قیمت خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت ایلام فروشگاه اینترنتی و الکترونیکی 01.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. ویژگی های محصول; سیستم عامل:Android; شبکه های ارتباطی:2G، 3G، 4G ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ... گوشی موبایل Galaxy A50 با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر زیبایی دارد.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل A50 SM-A505F/DS ظرفیت 128 ...







بانه سامسونگ خرید از بانه بانه شاپ A50 SAMSUNG GALAXY A50 گالاکسی خرید گوشی سامسونگ از بانه سامسونگ A50 فروشگاه بانه شاپ ... گوشی موبایل سامسونگ مدل A50 SM-A505F/DS ظرفیت 128 گیگابایت ... تعداد سیم کارت : دو سیم کارت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت - فروش گوشی و لوازم جانبی به همراه وسایل نمدی - phone❤felt.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...






۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. تصاویر ...








مقایسه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A70 SM-A705FN ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. دانلود اپلیکیشن فایندز. back بازگشت · گوشی موبایل سامسونگ مدل ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ... این گوشی در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است و با ...








Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ... حافظه داخلی:128 گیگابایت شبکه های ارتباطی:2G 3G 4G مقدار RAM: چهار گیگابایت ...








بررسی گوشی Samsung Galaxy A50 - #کلاغه







۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت · مشاهده این محصول در دیجی کالا. Galaxy A50 از منظر ...








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...








‎IRT ۳٬۵۶۰٬۰۰۰٫۰۰ تا ‎IRT ۳٬۶۲۰٬۰۰۰٫۰۰ - ‏موجود در انبار
موبایل سامسونگ گلکسی a50 ، مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین samsung galaxy ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت ... حافظه داخلی: 128 گیگابایت; مقدار RAM: 4 گیگا بایت; رزولوشن عکس: 25.0 مگاپیکسل ...







گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...







... مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت.








گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم ...









رتبه: ۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت با رم 6 گیگابایت و قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ ...







قیمت و خرید سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سيم ...







سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سيم کارت ظرفيت 128گيگابايت Samsung Galaxy A50 SM-A505F/DS Dual SIM 128GB Mobile Phone. قیمت از ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو